ON STRANGER TIDES

Ikväll har jag vart & sett Pirates of the caribbean, on stranger tides. Seriöst, är det någon filmserie jag är besatt av så är det just Pirates. Jag är kär i Jack Sparrow och hela piratgrejen, varför kunde inte det vara ett yrke liksom? haha.
Var inne med h och maria, så efter bion gick vi till Unos för lite food, kommer sakna mina favoritrestauranger här.

Kan ni fatta att veckan som kommer är min sista vecka här? För det kan inte jag, just nu ångrar jag att det inte valde och stanna kvar. S pratade med mig igår och hon ångrar att vi inte valde och låta mig åka hem över sommarn och sen komma tillbaks igen. Allting har flytit på så jäkla bra senaste månaden även om det också vart svårt, men ja man inser allt för sent.
Nu ska jag hem, umgås med mina fina och njuta av att få uppleva en svensk sommar innan jag förhoppningsvis packar väskorna och far iväg igen (som om jag ens säger far, fy för dig Jenny ;) haha).

Sömn nu, ska jobba en stund imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

me like, me liiiiike it ;)

2011-05-25 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0