ACCIDENT



Bild på Lisa & Sabina (nya tjejer), dem enda bilderna jag tog innan batteriet dog på kameran, glömmer alltid ladda! Igårkväll var det kareoke igen, fruktansvärt kul! Mötte upp Martin & Mathias vid 9, sen även Nico, vi drog in och sjöng "I love rock´n roll" med Brittan. Dunderkul fast falskt, haha!
Åkte hem redan vid tolv, när Martin kör in på min gata ser jag polisen stå utanför vårat hus med blinkande lysen på, jag hann tänka miljoner tankar innan jag kom fram och kunde fråga folk på gatan vad som hänt. Som "tur" var, så var det bara en bil som kört in i grannarnas bil som står parkerad utmed vägen. Idioten hade sedan backat upp på våran garageuppfarten, kört upp i rabatten, över ett träd (litet) och över stenen som ligger vid rabatten, stenen där är dessutom mellan 15-20 cm hög så jag förstår inte hur han kom över med bilen. Dem tog honom i alla fall igår, så han lär få det tufft ett tag framöver, körkortet ryker garanterat, haha.
Somnade inte fören halv 2 efter att polisen åkt och jag slapp blinkande ljus in genom mitt fönster, vaknade TRÖTT imorse, blir tidig kväll idag.

MAGNUS ska skicka snusklubbor till mig, vet ni hur lycklig jag är över det? mums, love på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0