BIOLIO

Godkväll, eller godnatt för er kanske, haha.
Jag har haft en hyfsat bra dag, barnen ville bara sova 1 timme så jag har haft två trötta men söta barn att underhålla. Jag har snor överallt typ, hostar och har ont i halsen. Men jag ska i alla fall på bio med bästisarna martin & mathias idag, vi ska step up 3 idag eftersom vi inte såg den i söndags då martin blev sjuk.
Idag ringde mamma igen & jag fick även prata med mormor, great! Hörde att ett paket snart ska skickas till mig med, how awesome typ? Nu äter jag i alla fall chips och dricker isvatten som jag för övrigt får ont i magen av, haha bra jobbat.
Tror också jag blivit lite halvlaktos, kan inte dricka mjölk för då får jag svullismagis, usch. Ändå så dricker jag 12 koppar latte varje dag, shame on me.
Nu drar jag mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0