GAAAAAAH

Jaha folket, då har väl min dator gått sönder med. Fattas bara kameran och mobilen så har alla elektronikprylar av värde gått sönder för mig. Idag när jag skulle starta datorn så kom det upp "Datorn kunde inte startas, Windows gör just nu en felsökning" Sen gick det starta den, men när den startades var den SKITSEG och antivirusprogramet var typ avstängt :S helt stört. Så jag vet inte vad jag ska göra nu, har startat antivirusprogramet och det funkar men windows defender säger att det är något fel på det. Alltid något som krånglar för mig, blir så sur!!

Kommentarer
Postat av: Josse M

Så gjorde min dator också. fast min pajade helt. Kunde inte gå in på internet, den fackade helt :/

2010-08-12 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0