Heeeeeeey

Nu äntligen funkar det att blogga med min iphone. Barnen vaknade tidigt idag så jag lär ha två ööövertrötta barn här om en stund. Men det funkar nog, dem brukar bli gosiga när dem är trötta, ibland haha. Igår var f hemma hos oss för första gången, succe kan jag ju säga, både barnen och mina hosts älskade honom, tur det haha. Känner hur trött jag är nu och har varit hela veckan efter alla sena tunnelbaneresor, men jag klagar inte, dessutom ska jag jobba imorgon från 7 till ett, konstigt nog känns det ganska lugnt faktiskt. Ska ta mig ut till gettot ikväll till f så det lär bli en toppenkväll ändå. Nu ska vi gå ut och leka, puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Får man fråga vem denna F är

2010-08-28 @ 17:57:38
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0