"I dont wanna be just another one"

Ibland behöver man folk mer än vad man själv tror, insåg ikväll att vissa människor här får mig att må riktigt j*vla dunderbra&superawesome! Har man en dålig dag så vet man vilka man ska träffa.

Kom hem från kareokekvällen nyss, så mycket folk, vi var knappt inne alls utan stod utanför och samtalade och skrattade åt folk som hade fått i sig lite för mycket av det goda. Och det bestämdes även att om jag får ledigt på torsdag morgon så blir det en tripp till beachen på onsdag kväll, för att se fireworks och sen tillbringa hela torsdagen på stranden, hur bra känns inte det?! hoppas nu det funkar!
Nu ska jag sova, imorgon ska jag fixa mina barn för daycare och sen ska jag möta upp Lisa i stan för lite shopping, mums!

Puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: LINN

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-31 @ 06:58:52
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0