IKEABILDER


På väg till Ikea med min hostfamily, jag älskar att inte behöva sitta inklämd mellan 2 bilbarnstolar!!


A njöt av att få hoppa runt bland alla sängar


söte


V tyckte hon kunde få ett eget rosa rum :)


Jag var tvungen & ta kort på sveriges flagga :)


matmatmat


mums med ikeamat tyckte V & åt hälften av mina köttbullar, haha snuttis!

Vet ni hur mycket Ikea betyder för mig? Haha trodde aldrig jag skulle uppskatta den butiken så mycket, jag går på moln därinne, hade Lars Winnerbäck i öronen sist vi var där och insåg att närmare Sverige än så kunde jag inte komma just då. Jag längtar tills mamma, magnus & kidsen kommer hit, behöver lite familjekärlek!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Bokar troligen flyg ikväll!!!

2010-09-01 @ 17:51:42
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0