MEN KAN ALLA DAGAR VARA SOM IDAG?

Jag har la svävat på rosa små moln hela dagen, sömn, jag erkänner, gör livet lättare!
Vaknade kvart i sju, hoppade upp, fixade mig och hämtade mina änglar i deras rum. Vi gick ner, gosade i soffan en kvart och sen fixade vi frukost. Efter det kom min hostmum ner och vi tummade på världens bästa överenskommelse (tell u latero), barnen blev påklädda och V hårfixad. Eftersom min hostdad skulle spela tennis packade jag ner barnen i vagnen vid halv 9 för att gå och titta på honom, barnen älskade det! Efter en stund gick vi hem igen, åt lite förmiddagssnacks och lekte inomhus. Sen gick vi iväg till parken en timme, när vi kom hem var det dags för naptime. När barnen sov fixade jag med tvätten, hann med 3 maskiner innan barnen vaknade igen. Lunchade med pasta och kyckling, och vek tvätt med barnens hjälp, mina duktiga hjälpredor!
Precis när vi skulle gå ut vid 3 så öppnade himlen sig och vräkte ner ett regn på ca 2 timmar. Så under tiden spanade vi efter lastbilar, traktorer och annat, lekte, läste böcker, lyssnade på musik, dansade, byggde med lego & massa annat. Vid 5 gav jag barnen kvällsmat och halv sex kom deras mamma hem, underbar dag med fina hostkids, inte ett bråk eller en sekunds gnäll!

När jag hade slutat jobba tittade jag på film, åt lite och fixade mig för att möta bästaste mathias & martin. Vi hamnad på Au bon Pan med fika och prat om bla helgen, som vanligt innehöll kvällen massa skratt!
Nu är klockan 12, och jag ska sova! Imorgon ska jag dejta fina Lisa i stan för shopping och mys, och på kvällen ska jag och Anna på bio, awesome.

Nu har jag skrivit om det här inlägget 3 ggr för internetet har hängt sig, så hoppas verkligen ni läste allt! Haha, Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir så glad när jag läser din blogg.

Ni har så kul. Kram

2010-08-06 @ 10:48:37
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0