NOSTALGISK



OKEJ DÅ, jag saknar sverige, okej, är ni nöjda nu?! haha, jag har till och med gråtit en skvätt, och det på grund av Lasse Berghagen, för hur mycket sverige är han inte?! Hur mycket sverige är inte Allsång på Skansen?! Gud, jag saknar sverige, trodde aldrig jag skulle säga det! Jag saknar mitt hus, mitt rum, min säng, magnus jag saknar tom att klippa gräsmattan haha, jag saknar att spendera sommrarna i stugan i halmstad, att träffa underbara grannar, att ligga på östra stranden och jag saknar tom svenskt regn. Nu plågar jag mig ännu lite mer med musik som är så mycket PAPPA som det bara kan bli. Mamma vi har inte så mycket musik, du är mer min matbutiksperson, haha! Min mamma och jag brukar alltid gå på Ica hemma och asgarva, eller ja i alla andra butiker med dessutom, vi vet hur man skrattar ihop! Vad känslosam jag blev nu då, men ah orkar ni läsa allt så grattis! Ni har vunnit en ny röd brödrost, kommer på posten inom kort!

Och, nu är jag dessutom sjuk på riktigt, trodde det var nog förra veckan med en liten förkylning och hosta som hette duga, men nu har jag väl fått feber med, en redig förkylning och en hals som inte ens vill svälja pepsi (FY), så typiskt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu grät väl jag en skvätt. Krya på dig. Kram kram

2010-08-21 @ 19:29:50
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: bea

haha, jag och min tönt var på allsång på skansen i juli xD

2010-08-22 @ 15:27:14
URL: http://garageglamorous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0