OTROLIG HETTA

Godkväll!
Igår somnade jag klockan 9, med träningskläderna på, jag skulle ut och springa tänkte jag, lade mig i sängen för & vila ögonen 5 minuter, tvärslocknade direkt! Ganska så jätteskönt om ni frågar mig, var trött imorse men inte alls som jag brukar. Idag ska jag i alla fall ut och springa, men ska ändå försöka lägga mig tidigt, behöver verkligen det!
Dagen idag har varit ÄCKLIGT varm, jag tog inte ens ut barnen på eftermiddagen för jag klarade inte av hettan. Vi hade kul inomhus ändå, lekte med lego, och när barnen skulle äta kvällsmat började jag kasta äppelbitar och fånga dem med munnen, A kiknade av skratt, söte! Vi hann även läsa en del böcker vilket jag tycker är kul, det är det bästa jag vet när jag jobbar på tex dagis, att läsa böcker med barnen!

Torsdag imorgon, sen helg, slutar 30 min tidigare på fredag & på kvällen ska jag på bio med Anna, najs! Vet inte vad mer som händer i helgen, men det märker vi! Vill hinna träffa en del au pairer, så det ska jag försöka med.
Hoppas alla har det bra hemma, saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0