SJUKTJEJ90

Goddagens folket!
Jag är SJUK, riktigt sjuk dessutom. Men dum som man är så åkte jag iväg till Brighton på fest hos Carlos igår, dummaste jag kunde gjort. Tappade rösten, hostan blev värre, och jag fick sprängande huvudvärk, och idag mår jag riktigt dåligt. Ska vila och hoppas på att det släppt lite tills imorgon i alla fall, hatar att vara sjuk!
Imorgon är det ju kareoke & då tänker jag minsann inte vara sjuk, never ever. På tisdags ska jag dejta Felix (hahahahah, skämt), så då kan jag inte heller vara sjuk.
Föresten har vädergudarna lyssnat på mig, DET REGNAR IDAG :D Nu ska jag tända massa ljus och fusklyssna på julmusik!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad sa jag om vila.

2010-08-23 @ 18:46:30
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0