SÖNDAG

HEJ!
Igår jobbade jag som sagt till 12, sen tog jag en nap med barnen och efter det tog vi en tur till IKEA. Blev mest mat/godis för min del, och en glasburk att lägga alla mina ringar i, och fler av deras doftljus (jag är kär). Nu lullar jag runt i ett stort linne, F.s hood och knästrumpor typ, kan tillägga att det är 35 grader ute men svinkallt på mitt rum, eller så är jag bara känslig mot AC.n & har ätit för mycket is.
Efter IKEA igår tog jag en 5 minuters dusch, fixade 5 minuters sminkning, drog på mig det jag hade närmast typ och åkte på fest hos Carlos.
Vi stannade inte så länge, både jag, filip & f var svintrötta så vi åkte hem, skönt att bara sitta hemma & ta det lugnt faktiskt, men var så skönt att äntligen träffa MIN christina igen, & LISA! Människor som dem får man leta efter!
Tog inga bilder alls igår, glömmer alltid bort kameran! Nu ska jag tända ljus, hämta glass då halsen fortfarande är svullen och titta på film!

Min mamma får gärna ringa någon dag föresten :) & gärna min söta pappa med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0