TIRED BUT HAPPY

God eftermiddag, kom hem 4.30 imorse så jag sov till halv 2 idag med.
Vi fick åka hem tidigare från festen för min äckliga huvudvärk slog till igen, jag blir så frustrerad för det enda som hjälper är sömn i ett kolsvart rum.
Vaknade med huvudvärk, drack kaffe och åt och nu känner jag bara lite, så hoppas det försvinner helt!!
Festen igår var verkligen helt awesome, massa nytt folk och det var kul att träffa folk man inte sett sen man kom hit typ.
Idag är det 2 månader sen jag kom till USA föresten, känns riktigt bra! Pratar med mamma på fb, hon säger att det är marinfestivalen och rix fm i halmstad idag, gud vad jag saknar det, riktig sommar för mig.

Sitter vid tvn nere nu och ser på Amerika´s next top model, inte världens bästa tvprogram kanske, men helt okej och jag har ändå inget bättre för mig. Här skiner solen, men det är kallt som under en vårdag i sverige, vet inte vad som hänt med vädret. Igårkväll när vi satt ute frös både jag & Laura, det har aldrig hänt här innan!
Jag är trött, men så stört lycklig idag! trots huvudvärk, vet inte vart all glädje kommer ifrån, det viktigaste är att den är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0