TRIVS HÄR!

Godkväll (klockan är 00:15, så mer godnatt)
Kom nyss hem från Unos (kareokebaren), antar att fighten förra veckan skrämt bort folk för det var verkligent tomt om man jämför med alla andra kvällar. Nu lyssnar jag på julmusik, ska snart göra natten här, men jag kan vara trött imorgon för jag har hela dagen OFF. Eller ja nästan, ska upp med min hostmum och göra barnen redo för daycare, sen är jag ledig fram tills 5, då ska jag ta tunnelbanan och hämta fisarna, längtar! Sen ska jag på dejt med mr tyskland och hans roomie, awesome. Lär bli sen natt imorgon med, så jag borde vila imorgon, ska försöka ut och springa (alla råder mig not som hört mig prata & framförallt hosta) men jag ska gå-springa fyi.  På onsdag ska jag shoppa med Marie & Lisa, två au pairer här, Lisa från Tyskland och underbara marie från Sverige! Kommer bli en toppendag det med känner jag på mig nu, Lisa ska visa mgi lite nya butiker jag visst missat, haha, bra för jag behöver kläder!
Hepp, dra ner musiken på low och lägga mig i sängen med owen (min goseko) kanske?!
Pussar godnatt på mammafamiljen, pappafamiljen & amandafamiljen, saknar er! Speciell puss till bästis med, u know who u are ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0