2 DECEMBER

Godmorgon!
Satte klockan på 6 igårkväll och lovade mig själv att gå upp direkt när alarmet ringde. När det för 15 gången gick av var klockan kvart i sju och jag tänkte att det var nog dags att gå upp, hehe. Barnen sover fortfarande, förhoppningsvis bara en liten stund till så vi inte behöver stressa sen. Vi ska möta Cecilia, hennes värdbarn och deras andra au pair på aquarium, känns som det kommer bli riktigt kul! Barnen ska få se pingviner och massa fiskar!
Vet ni föresten hur underbart det är att vakna med frost ute? Eftersom snön verkar svika oss så får jag vara lycklig över lite frost.

Nu ska jag titta på julkalendern och sen blir det frukost med kidsen! Lovar att visa bilder sen, om jag kommer ihåg o fota, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0