7 DECEMBER

Heej!

Redan 7 december, känns som jag kom hit igår. Okej kanske inte, men för en vecka sen då. 6 månader kvar, sen får jag åka hem, mums!
Haft en bra dag med tvillingarna idag, vi lekte ute trots att det var svinkallt, sen napade dem 3 timmar och jag fick prata lite med min mamma vilket alltid är kul. Eftermiddagen bestod av julmusik och massa tvätt som blev tvättad och vikt, stolt au pair. Barnen lekte en stund själva när jag vek tvätt (i samma rum som dem lekte), så jag fick allt jag skulle gjort, skönt! Nu är jag fixad och väntar på min skjuts, ska hem till en kompis och kolla på flickan som lekte med elden på engelska! Imorgon är det biblioteksdag, skoj!

Puss & godnatt typ.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska verkligen bli skönt att få hem dig snart. 6 mån går fort. kram

2010-12-09 @ 19:48:52
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0