9 DECEMBER, har världens bästa mamma, tack för fina kommentarer!



Är arg och sur idag, vart en tuff dag. Ingen snö än, och jag har lika mycket julkänsla som en sommardag i Juli. Alltså ingen alls, vilket inte känns som mig alls, jag brukar vara hög på julen vid den här tiden på året. Men jag antar att det inte är meningen att det ska vara som vanligt, försöker ge mig själv lite feeling. Har druckit glögg och ätit pepparkakor ikväll, lyssnat på julmusik och tänt ljus. Samt öppnat min chokladkalender och låtsats att jag sitter i mitt rum i sverige, i MIN sköna säng och med snön som faller utanför fönstret.

När jag vaknade imorse var det helt knäpptyst på övervåningen, är van vid att höra alex prata inne i deras rum. Men inte idag inte, dem sov till halv 8, vilket var skönt, så jag hade tid att kolla på julkalendern och mysa med ljus! Att dem bara napade en timme var dock inte så skönt och vi tvingades leka inomhus hela eftermiddagen eftersom det är så kallt ute. Var i lekparken en stund på förmiddagen och barnen ville bara upp i vagnen och sa "home, home" så vi gav upp och gick hem istället.
Imorgon är jag ledig, ska nog in till Boston i alla fall och se om jag hittar födelsedagspresent till mina kids. Ska nog köpa böcker och något mer! Det är kalas för mina bebisar på lördag, så jag ska försöka vara med där en stund innan vi ska åka skridskor!

Tvätta av sminket och sen sova! Pusss

Kommentarer
Postat av: mamma

Nästa jul firar du i sverige. Då du firar vi dubbelt. kram

2010-12-11 @ 19:39:07
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0