1 december idag, jag längtar hem till sverige för första gången sen jag kom hit. Jag har saknat familjen och vännerna sen jag åkte. Men den här sjuka längtan efter just sverige har inte slagit mig fören idag. Jag vill fira svensk jul, jag vill ha snö och kyla, jag vill ha det där mysiga innan jul med mina familjer, med amanda och hennes familj, med vänner. Här är ingenting som vanligt och jag försöker göra tiden som är min bästa varje år att bli så bra den kan! Tur att man kan se julkalendern på svt.se, att jag och jenny hittade chokladkalendrar, att mamma tog med sig ett juleljus hit när dem var här och att IKEA finns. Tror aldrig jag hade klarat av december utan IKEA, haha, julbord den 10.onde och svensk jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0