.

"god"dag.
Vill inte skriva nu egentligen, risk för att något kommer ut fel. Men igår åt vi som sagt på Cheescake, tur att Jenny var med annars hade jag nog inte stått ut. Precis när vi skulle åka hem ringde Wes och frågade om vi ville hänga med honom, så han hämtade upp oss vid 8 och vi åkte för o se på bio. Väl framme säger dem att bion ska stängas för snöstormen. Och om det kom mycket snö under natten, det gick upp till knäna på mig när vi skulle ut imorse. Jag hatar det, lovar att aldrig mer be om snö, haha! Posten kan inte komma, vi kan inte gå ut, vilket betydde ingen lekgrupp idag, och det går liksom inte ta sig någonstans. För här i USA plogar dem inte på trottoaren fören det har slutat snöa, idioter. Hemma är det plogar dem så fort det börjat snöa typ, arg.
Dålig dag, och jag börjar bli trött på det här. Överväger.

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Oj vad det måste ha snöat :O

2010-12-28 @ 16:41:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: sandra

Duu,,, denna vintern har dom typ inte plogat fören de slutat snöa heller :P fått gå flera gånger mitt i vägen med barnvagn för dom inte plogar :P men nu äntligen när de inte snöat på flera dagar är det plogat och fint :D

2010-12-29 @ 19:23:26
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0