♥FEELING GOOD



Heeeej!
Var ett tag sen jag skrev vad som händer i mitt liv, blivit massa bilder bara. Men, det är mycket upp och ner nu, vilket inte bara vart negativt utan mest positivt faktiskt. För nu vet jag att även om jag mår dåligt av tanken på och lämna USA och mitt liv här, så är jag redan färdig med au pair livet. Så i Juni är det jag som sätter mig på ett plan till sverige (jag är nästan 100 på det). Det är mycket som spelar in när det kommer till mitt val att förlänga eller inte. Och jag ska vara ärlig, den största anledningen är att jag inte vill missa 1,5-2 år av min 3-åriga lillebrors liv. 1 år har vart smärtsamt nog, och jag är redan livrädd för att han inte ska veta vem jag är när jag kommer hem. Det andra är att jag vägrar fira en jul till utan min släkt och familjer, jag trodde aldrig det skulle kännas så jobbigt men det gör det.

Okej nog om känslor och sånt. Dagen har vart toppen faktiskt, ger mig hopp att det kanske vänder. Vi for till doktorn imorse med kidsen, 2 sprutor var och blodprov stod på schemat. Och dem skötte sig grymt bra, jag vart förvånad över hur lugna dem var. Båda grät när dem fick sprutor och alex var lite orolig över blodprovet men jag trodde det skulle vara värre. Så jag är stolt över mina hostkids, när vi kom hem lekte vi i parken en stund sen var det dags för nap, så dem sov i 3 timmar vilket jag tyckte var skönt. Lyssnade på musik och städade mitt rum (som vanligt efter helgen). När dem vaknade åt vi middag och sen lekte vi 2 timmar tills min hostmum kom hem och tog över.
Ikväll är det footboll, vet inte om jag ska titta eller sova, får se. Vill ut men min kropp är helt slut efter den här helgen!
Nu vet ni lite i alla fall :) ska lägga ansiktsmask nu, hehe.. Pusssss

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en bra dag för dig. Vad duktiga de är.Kram

2010-12-09 @ 19:52:58
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0