GOODBYE DINNER OCH CHEESCAKE FACTORY



jag tog tbanan till Chestnut hills för att träffa marie.



fin rosett i håret!



Bästismarie <3







Ida, Jessica och Elin



emma, jag och marie



godaste pastan med köttfärssås ever.



smoothie, mums



elin "fyllde år", inte igår men om några dag så :)





emma, jag, marie, ida, jessica och elin.

Toppenkväll med tjejerna igår, kom hem vid 10 och då lade jag mig i sängen och tittade på Leilas jul. Somnade väl efter 10 minuter, gud vad skönt det är när man får sova ut en hel helg! Pigg inför en ny vecka med arbete, nu ska pappa ringa!



Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad härligt ni ser ut att ha det! =D Bdw, Har du gått ner i vikt? Jätte fin är du ialf!

2010-12-13 @ 11:11:23
Postat av: mamma

Vad fin du är. Ni ser ut att ha det jättemysigt tillsammans. GOA tjejer.

2010-12-13 @ 21:11:31
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0