JULDAGEN

Sa nyss hejdå på skype till mina släktingar, tror inte dem förstår hur härligt det var och se alla igen! Saknar er så sjukt mycket, och se fram emot skype med föräldrarna imorgon igen, min födelsedaaaaag! Den ska firas med Cheescake Factory, awesome tycker jag!
Nu ska jag ta en nap, ikväll blir det massa god mat och bra filmer. Fick en del av Jenny igår när hon var här! Har dessutom chips kvar som vi inte åt igår, och fint hår igen, haha!
usch vilken osammanhängande text, förlåt, läs och ignorera typ! Är helt uppspelt efter skypandet!

Puss


Kommentarer
Postat av: familjen

JA det var verkligen härligt att se dig och få skypa med dig när alla var här. Alla var lite tagna efteråt. Puss på dig

2010-12-26 @ 16:47:54
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0