JULETIDER? NE, JAG KÄNNER INGET.

Jag är sur, det brukar ta exakt en vecka för posten att skicka paket från sverige till USA. Mamma ringde nyss, och dem hade fått paketet jag skickade idag (7 dagar tog det, alltså 1 vecka). Men jag har minsann inte fått mitt idag, tur att man får post på lördagar här. Så förhoppningsvis kommer det imorgon, bara det är här innan jul är jag glad.
Idag är jag ledig, för barnen är på dagis, så skönt! Behövde verkligen ett brake, dessutom skiner solen här och det ser ut som en vårdag i april om man tittar ut. Tur att det är minusgrader, inte för att det ger mig några vinterkänslor, men jag hoppas på lite snö under helgen!
Ska hem till marie ikväll, om hon inte är sjuk, hoppas inte! Jag är absolut inte sugen på och sitta hemma en fredagskväll, blivit för många i rad nu! Man vande sig vid partylivet för fort, suck, haha!
Ska plocka i ordning på mitt rum och smida lördagsplaner med Julia nu!

Puss på alla! saknar er där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0