LUGN WEEKEND

Heeej!
Haft en superlugn helg, välbehövlig såhär innan jul. hehe. Okey lite tråkigt med kanske, men tack vare Melinas (barnens nanny) besök igår och idag så har jag vart glad och haft någon att prata med. Vi kollade på film igår med, jag, familjen och aunt B. Såg bara halva av den andra, sen somnade jag.
Idag var vi dessutom på julfest, jag och familjen. Kände sig lite utanför när man inte kände någon, men det var fullt med bebisar där jag kunde titta på och gulla med, så det var ganska kul ändå. Jag menar, gratis mat är ju alltid gott, eller hur?


Idag kom Jenny hem från sin semester, jag vill träffa henne nu! men får nog vänta ^^ haha. Ska plocka upp på mitt rum nu, för städerskorna kommer imorgon!
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Har de 2 som passar barnen samtidigt? Lyx

2010-12-20 @ 17:37:42
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0