SÅ VART DET JUL


bild på mig från förra julen.

Jaha, då var det jul igen. Tror fortfarande att jag ska vakna upp hos pappa imorgon, men det kommer ju tyvärr inte hända. Hatjul i år, än så länge, kan ju ändras. Imorgon kommer bästa Jenny hem till mig, det blir glögg, pepparkakor och filmtittande. Mys! Har inte träffat henne på evigheter typ.
Ska in till boston en snabbis imorgon med, kan vara mysigt och bara gå runt och titta lite. Innan kom mina värdföräldrar hem efter att ha julklappsshoppat, jag skickades upp på mitt rum för jag fick inte se vad dem hade köpt till mig, haha, så söta!
Idag ringde mamma med, grät en liten skvätt när vi lade på. Blev så påtagligt att man ska fira jul utan fina familjen och släkten. Mormor är SÅ saknad, finaste mormorn som finns!

Ska duscha och ha minispa nu! Göra siig julfin ju, haha.

PS, min födelsedag om 3 dagar! På Söndag smäller det.

Kommentarer
Postat av: familjen

GOD JUL LILLA FIA. Du är det fortfarande. Det blir ingen riktig jul när du inte är hemma. Blir lite ledsen då. Men nästa år är du ju hemma. Ha en bra dag i allafall. PUSS o KRAM

2010-12-24 @ 10:40:55
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0