SVENSK JULMARKNAD OCH LYCKA PÅ HÖG NIVÅ



jag vid tomtarna.



mer tomtar



Daniel och Victoria var där



luciatåg, underbart!



Jag & Wes :)



anabanana som tärna :)



Wes & Jenny käkar våfflor, så stört gott.



Wes testade glögg, han tyckte inte det var nått märkvärdigt och sa att sånt har dem minsann i Brasilien med, haha



Luuuuule Jenny ;)



vad fel det kändes och se julmust i USA då?!



wes säger "Oh, take a picture of me and the lady over there, she looks cool!" haha

Jag kan erkänna, jag var lyrisk när jag och Jenny kom fram till marknaden, jag log i 3 timmar. Hur underbart var det inte och se alla svenska julsaker, höra svensk julmusik och se luciatåget? Det här räddade hela december månad säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0