TISDAG, 3 dagar kvar.

Godkväll,
Sitter i min säng och tittar på "Astrid Lindgrens jul", supermysig! Ska snart titta på Musses jul också, måste verkligen få in julkänslan nu känner jag! Tur att vi har glögg och pepparkakor hemma!
Idag var jag och kidsen ute och lekte i snön, tydligen första gången för dem sa min värdmamma. Tog massa foton, blev några bra i alla fall. Min kamera har ju fått frispel och fokusen är helt felvänd typ, haha, den hittar bara fokus på ett litet ställe. Allt omkring blir typ lite halvsuddigt, eller mer kornigt. Får försöka fixa det!
Lägger in bilderna på barnen imorgon när dem sover middag, biblioteksdag imorgon som jag ser fram emot!

Nu, julmys och efter det dusch!

PP, jag menade systemkameran.

Kommentarer
Postat av: pp

Vilken kamera?

den är väl ny med garanti.

Inte öppna förrän söndag :)

2010-12-22 @ 08:36:00
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: Amanda Peters

när du kommer hem tycker jag att vi kan hitta på något eller ta en fika eller något så du kan berätta om tiden i USA eftersom jag också vill åka som au pair :D ? skulle va mysigt !

2010-12-25 @ 10:50:31
URL: http://amandapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0