19 JULI

Jag har kommit in i en sakna-pappa-period, hela helgen har jag lyssnat på sådan musik som pappa alltid lyssnar på, eller som vi har lyssnat på när jag var liten. Jag saknar min pappa jättemycket!


Nu sover mina barn förmiddagsnap, sötisarna och jag har varit ute hela morgonen och lekt i parken. I eftermiddag ska jag ta med dem till den större parken med massa vatten, om vädret inte ändrar sig. Ser ut som det kan bli regn, men det hoppas vi inte!
Jag har precis slängt in tvätt och startat diskmaskinen, känns bra när man har gjort sånt. Städat upp alla leksaker på nedervåningen med och ställt i ordning skorna som barnen alltid leker med.
Igår pratade jag föresten med mamma igen, det känns alltid lika bra! Hon sa att dem hade varit på Liseberg, dit ska jag åka direkt när jag kommer hem, tråkigt att inte få åka dit denna sommarn.
Hepp, nu ska jag titta på Grey´s anatomy, sen förberede lunchen!

Kommentarer
Postat av: Sweet Life Style

Gud va roligt! :) Hoppas det är okej att jag sätller några frågor!



Vilka åkte du som au pair med?

Vad är det bästa / sämsta med att vara au pair?

Hur mycket fritid har du?

Känner man sig ofta stressad?

Får man lätt vänner där man bor?



Hoppas du kan svara :)

2010-07-20 @ 01:32:17
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0