CLOSE TO THE EDGE

Godmorgon, ja för min del.
Vaknade 13:48 och insåg att ojdå, 9 timmars sömn var ju ganska okej.
Igår vid 6 åkte jag in till Boston för att gå på bio med Anna & Joey, men när vi kommer dit är den bion vi vill se slutsåld.
Och pga att tbanan slutar gå hem halv 1 kunde vi inte se den senare filmen, så vi köpte glass och OJ och satte oss i en minipark inne i boston.
Vid 10 blev jag hämtad av Rich & Carlos, vi åkte hem till Alina för lite fest. Det blev Beerpong med vatten och jag var riktigt bra på det där, haha! Vid halv 4 åkte vi hem, och jag tyckte det var riktigt jobbigt att säga hejdå till världensbästavänCarlos. 1 år tills jag får träffa honom igen, så jag får väl förlänga 6 månader, haha, vad säger du om det mamma?
Ikväll är det party igen, Martin hämtar upp mig vid 9 (en au pair som bor här), sen ska vi vidare till Belmont tror jag. Lär bli ännu en toppenkväll om jag gissar rätt.
Funderar på om det är lönt att åka in till Boston för lite shopping eller inte, känns som man kanske ska sätta sig ute i solen istället bara.

Puss på min mamma, pappa, syskon, extrapäron och kusineve!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

tycker nog att det där med ett halvår till inte låter så bra. Puss på dig.

2010-07-31 @ 21:27:00
Postat av: evelina :)

hej

kommer sakna dig alldeles för mycket om du är kvar ett halvår till! :o

hihi, puss på dig med. <3

2010-08-02 @ 21:57:46
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: Joachimfatima

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 10:48:16
URL: http://joachimfatima.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0