FREDAG

Hejsan hoppsan.
Jag slutade för 2 timmar sen, men har inte kommit för mig att göra något än. Solen skiner, men jag är supertrött och har inte sovit något på hela natten. RYGGONT här va, kan inte ligga på mage, och inte på rygg och på sidan är omöjligt. Fick försöka puffa upp kuddarna så jag kunde halvligga, enda som gick. Antar att jag burit på ungarna för mycket, och när jag böjer mig ner för att plocka upp något glömmer jag böja på knäna utan bara på ryggen.
Aja, det går över!
Ikväll ska jag träffa Anna & Frida och några andra tjejer, kulkul! Ska se om jag kan komma ut lite i solen nu.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: elin-mode/foto/vardag

svar: Jag har stolek 36! :)

2010-07-16 @ 20:04:41
URL: http://elinstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0