MOVIENIGHT

Ikväll har jag varit på bio med Anna, Cilla & Frida. Helt awesome bra film, jag är helt i extas och kommer inte kunna somna på en timme typ, haha. Jag som börjar jobba om 6,5, nej av med sminket och ner i sängen! NU..
Idag har jag (eftersom klockan är över 12) varit i USA 1 hel månad, känns ganska sjukt.
Och imorgon ska jag iväg till main med min värdfamilj, så det blir nog ingen uppdatering på bloggen fören om en vecka. Tror nämligen inte datorn följer med tyvärr, det verkar inte finnas trådlöst nät, usch utan min vän en hel vecka, fy skam. Jag har seperationsångest redan!
Sov gott på er, eller ja mer godmorgon kanske.
Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

vad var det för film? :D

2010-07-01 @ 14:11:43
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0