NO SLEEP

Hej!
Igår var jag på UNOS, kareokabaren vi är på varje måndag. Jag har ALDRIG haft så kul, kan tacka Rich & Carlos för det, glömde bort klockan helt. När klockan var runt kvart över 1 och stället snart stängde, körde vi hem Silas, stannade hos honom och åt braziliansk mat och kakor, haha! En timme efter inser jag att jag ska upp & jobba klockan 6 dagen efter, woops. Så Carlos och Rich körde hem mig, inser då att jag glömt nycklarna och måste pinsamt ringa Sus som kommer ner och är jätteglad och frågar hur det var på baren, världens bästa hostmum!
Somnade runt 3, vaknade klockan 6 och visste knappt vad som vad upp och ner på sängen. Men efter en powernap med barnen från halv tolv till 2 (lång powernap) så ordnade allt upp sig. Nu är jag pigg, har vart på Marshalls med min hostmum och barnens farmor, köpt högtalare till min dator som också kan användas till Ipoden, asbra!
Ikväll hoppas jag på att dra ut med Carlos, han åker till afghanistan på lördag, för han är med i armén, sen ser jag honom inte på ett helt år.
NU, MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0