SATHURDAY

Igår skulle jag gått ut med tjejerna, men det hela slutade med sängen redan klockan halv 9 för mig, jag hatar den där ögonhuvudvärken jag får lite titt som tätt. Det enda som hjälper är och sova, men idag är både ryggontet och huvudvärken borta. Så jag ska ta mig in till stan, med mig själv i och för sig, men skönt det med ibland.
Här är riktigt fint väder, jag älskar´t, har vaknat och mött en grå himmel hela veckan, men nu så har vädret ordnat upp sig.
Föresten, igår när jag gick hem så öppnade himlen sig och släppte en hel atlant över huvudet på mig, jag var dyngsur från topp till tå när jag kom hem. Gick ner till mina hostparents och sa hej, min hostdad gjorde en ganska kul grej, utan att titta på mig frågar han "Is it raining?" vänder sig om, tittar på mig och säger "OH YES IT DOES". Haha, min hostmum trodde jag hade tagit en dusch med kläderna på.

Shit, vet ni hur mycket jag älskar livet här? Det är helt underbart, jag är rädd för att inte vilja åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0