SNABB UPDATE

Sitter vid min hostdads dator nu, han har en mac amar :P haha. Vi fick antligen till internetet idag, sa jag har kunnat kolla min mail, fb och bloggen. Vi ska snart ata, har vart ute pa en bat hela dagen, hade vart kul om jag inte hade legat utstrackt pa 3 stolar under storre delen av resan for att undvika att lagga en krakpol pa golvet. SJOSUK ar ordet, det varsta ar att jag fortfarande kanner av det, sa far se hur mycket mat man far i sig..
Igar lag jag ute och solade hela eftermiddagen, och pa nagot stort sett sa har jag brant halva benen, bara innersidan ar ILLROD, men inte yttersidan, ser skitkul ut, haha... Idag ser det i alla fall battre ut an igar.
NU MAT, puss pa alla fina dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Amar

stjäl macen o kom hit med den, yes?

2010-07-05 @ 00:32:57
Postat av: Lollo ♥

du lever livet du din stekare ;D

2010-07-05 @ 21:39:36
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0