SNART HELG

Jag tänker redan på helg, 1,5 dag kvar tills jag får helg, skönt! Då ska jag sova, sova & sova lite till! Hoppas annapanna har pyjamasparty och inte åker till maine! Jag har tjänat in en extra semesterdag föresten, som jag ska använda när mamma & familjen kommer hit. Ska försöka tjäna in fler sådana dagar, toppenbra!
Jag och barnen har varit i vattenparken idag, jag älskar att se dem leka så bra som dem gör när vi är där, det gör mig till en lycklig au pair :)
Och igår när jag bad V om en puss, och A flög på mig och sa "too, too" (me too) och gav mig puss & kram. Jag gick nästan sönder av lycka, jag trivs så otroligt bra i den här familjen. Men vissa saker gör att jag trivs om möjligt ÄNNU bättre!
Idag är det olidligt varmt här, får se om vi ens går ut i eftermiddag, jag är dessutom helt slutkörd, är så trött att jag knappt orkar ta huvudet från kudden på morgonen. Och det trots att jag sover nästan 9 timmar dem flesta nätterna, tror det beror på att man kommit in i allt nu och är ute med barnen hela dagarna!
Nu ska jag vila en stund, puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Hej! Ja, precis :) Jag har 36 på mina (vilket jag alltid har på skor), men de är lite för stora. Så hade 35 funnits hade jag köpt dem

2010-07-22 @ 14:19:35
URL: http://victoriatornegren.se
Postat av: Sweet Life Style

kul att flera tycker likadant :) Jag tror inte att MJ lever, jag tror att han är död. Själv?

2010-07-22 @ 18:41:43
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet Life Style

den där om han den där snubben som var brännskadad? grejen med det är att om Michael skulle ha fake-at sin död skulle han ju gjort det för att komma ifrån media och allt, varför skulle han då i sånt fall ställa upp i en intervju utklädd till ngn annan? det sista han i sånt fall skulle vilja var väl då att vara i närheten av media. Det är det som får mig att inte tro på det.

2010-07-23 @ 00:42:08
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet Life Style

Jo fast det var ju meningen att this is it skulle täcka de skulderna han hade. Och de hade dom gjort.



Han heter ju typ "dave dave" och grejen är ju att han ständigt gör opperationer efter sin brändskada, och bilderna från intervjuer dom har med han är från 06, så självklart kan de hänt massor på fyra år, eftersom han ständigt oppereras för att se bättre ut.

2010-07-23 @ 01:31:33
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet Life Style

Dave dave hade riktiga mörka ögon, bilden med gröna ögon är redigerat i phs.



Jag tänkte också så förut, jag har gråtit många gånger över att MJ inte finns längre och trott att han fortfarande är vid liv. Men jag tror inte det. Han skulle inte utsätta sina barn för det dom har gått igenom. När paris höll sitt tal och brast i gråt på Michaels minnesceremoni, det var då jag insåg att han inte fanns längre, för det finns ingen tolvåring i världen som kan fake-a den smärtan och sorgen hon visade hela världen.

2010-07-23 @ 01:41:52
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0