SEMESTERBILDER



resan ordnade sig med hjälp av min ipod och cosmo.



jag åt alla m&ms och lämnade resten, haha



tisfördriv



älskar bilden, a äter apelsin



V hittade en anka, hon älskade den och jag var livrädd, den såg skabb ut, fågelinfluensan typ



såhär såg det ut i stugan



och såhär, gammalt



skofanatikern







tänk & vakna med den här utsiken varje dag, det hade ju inte gjort ont



kastrull-lek är kul



tältlek också



speciellt när man har för stor hatt :P



fast lite kul är det med "peek-a-bo"



speciellt när man kommer på att man kan leka fler gånger, sötis!



apelsinätande



mums



gose



wow, får jag alla?



pedikyr is najs



sunflowerbutter, ketchup och fil, bra kombo?



han brukar alltid klabba mer än sin syster, men den här gången var han renast



stugan from the outside



jag gjorde svenska pannkakor en morgon, awesome!



pannkaksfix



jag grillade marshmallows över brödrosten, funkar hur bra som helst :)



picknik när vi skulle se fyrverkerier 4.th of july



tomtebloss







fyrverkerier



jag tror mina skor går sönder snart



en sjögurka och sjöstjärna på akvariumet vi var på



barn & hostmum



en fin pojk



han skopade ut all sand :P



en övertrött fia



cherrybär, mums



ser ni hur rött benet var? Andra såg likadant ut, fast här ser man inte att det röda är mest på högersidan



min bebis innan han också blev sjösjuk



här trodde jag att jag skulle slänga ur lunchen när som helst, men ja ett foto skadar ju aldrig..



hostmum & barn



trötta barn efter en heldag i centrum



världens bästa bubbelvatten



jag började med corn chex som snacks & slutade med...



VEGGIES, MUMS!



om jag älskar vår van? JA, tänk om vi hade såhär mycket plats för ben & rumpa i bmwn, gosh.

Randombilder från min vecka i Maine, jag hade det rätt bra när man tänker efter. Sol varje dag, och jag fick umgås med min fina värdfamilj.


Kommentarer
Postat av: marie

kul o se bilderna :D

2010-07-09 @ 00:06:47
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: pp

vilka härliga bilder.ser att du haft det bra.

synd på a frisyr.

kram

2010-07-09 @ 21:57:55
Postat av: amar

så ramlösa har fått konkurrens...

2010-07-11 @ 18:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0