WEEKEND

Hej :)
Jag har vart hemma hos Jennifer hela helgen, riktigt kul! Vi har hunnit med att bada i hennes polares pool, skratta åt Dave när han hade tjejkläder på sig, äta frukost och köpa svensk mat på Ikea, shoppa, kolla på film och bara umgås. Skypade med familjen i lördags, dem fick se mig men deras cam funkade inte, så det får dem fixa! I alla fall, toppenhelg, tycker om Jennifer, hon är riktigt bra!! Druckit latte precis hela helgen, jag är verkligen kär i den man kan köpa på Dunkin Donuts!
Igår såg jag Eclipse igen, med några au pairer. Gud den var lika bra som förra gången, om inte bättre igår, Daniella en tjej som bor nära mig var lika exalterad efteråt som jag var, TEAM JACOB!
Träffade även några svenskar igår, kul och få prata svenska igen, även om jag & Jennifer gjort det i helgen. Ikväll ska vi tydligen ha besök av en bekant till familjen, kan bli kul. Fast jag ska ut och springa och sen på karoken troligtvis, var 2 veckor sen jag var där sist.
Bilder från helgen kommer senare!

Kommentarer
Postat av: mamma

låter som en toppenhelg,vad mkt ni hinner på en helg

ha det så bra. puss mamma

2010-07-12 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0