01:14 in Sweden, 7:14 in the United states

Så fort min bonuspappa skickat ner mina springskor hit ska det ut & springas, jag märker själv vilken skit man stoppar i sig här. Allt är färdiglagat, eller så blir det typ glass till kvällsmat, jag dricker typ en halv liter pepsi varje dag (med is såklart eftersom vi har ISMASKIN).

Skulle gått ut ikväll, men det ösregnar, så jag får stanna hemma med glass och film (ja glassen är onödig, men snart får jag mina skor haha). Det roliga är att jag börjar inlägget med att förklara att jag stoppar i mig skit, för att sen skriva att jag ska äta glass.
Imorgon jobbar jag bara till ett, typ, och då måste jag köpa strumpbyxor för alla mina är sönder. På lördag är det fest inne i Boston, där ska jag möta upp Cecilia (en svensk tjej som också är au pair här), det kommer bli awsome.
Nu ska jag titta på "the backup plan" igen, och äta glass! Btw så håller jag mina tummar för en sak som m & m förhoppningsvis ska göra, ännu en sak som kommer bli awsome!

Love, sofia

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja passa dig för all skräpmat. Får du gå i kylskåpet hur som helst.

Puss på dig

2010-06-11 @ 15:46:01
Postat av: Suzanne Borg

Det är ju bara så urhäftigt att du är i Boston Fia. Vi är dina stora fans och jag är så stolt över dig. Du är verkligen en god förebild för dina kusiner. Jag hoppas att Evelina också vågar ge sig iväg en dag. Du verkar trivas som fisken....Ha dé gött!!

Kramizar Evve och Suzz

2010-06-11 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0