10:46, GODMORGON

Jag vaknade nyss, satte alarmet på 9:15, men har tydligen stängt av det i sömnen, sucks. Inte för att jag hade några planer för förmiddagen men ändå. Föresten så kommer jag spara 36 dollar nästa helg när vi är i NY, jag ska bo hos Emmelie och inte på hostell med dem andra. Toppen! Sen på lördagen ska jag och Emmelie shoppa, så jag åker inte hem fören på fredagn, awsome!

Lyssnar på Winnerbäck nu, bebo, om du ska på konserten, köp en tröja och skicka till dina fina flickvän då! haha.
Jag villvillvill gå på hans konsert, åh jag är så sur över att jag kommer missa det. "åh men du är ju i USA, det är stort" tänker ni nog. Men seriöst. LW är min GUD! Han är min absolutavärldensbästafavoritartist. Men, hoppas på en konsert nästa sommar med! Och då SKA jag föresten gå på hultsfred, det har jag bestämt.

Nu ska jag äta frukost, toasts med philli på! mums.

Kommentarer
Postat av: softboy

jag kan köpa en tröja, ha på mig den och sedan skicka den :P

2010-06-20 @ 11:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0