20 JUNI 2010

Goddagens!
Jag är helt slut i benen efter gårdagens bravader, men roligt hade jag & det är väl det viktigaste.
Om någon minut ska jag & David (hostdad) åka och se om vi kan hitta en billig kamera till mig, vill verkligen verkligen inte dra med mig systemkameran på fest, jag chansar inte igen. Och dessutom behöver jag en för min helg i NY, där jag föresten inte ska sova på hostell som dem andra utan hemma hos sötaste Emmelie (som också är au pair, vi träffades i sthlm när vi skulle fixa visumet). Måste köpa nya headphones med, ååh, kan inte sitta på en buss i ca 5 timmar med musik i bara ett öra.
Mamma & magnus, nej jag har inte med mig någon julskiva hit, och sen när tar vi in julgranen i september? haha, nej december blir toppen! Bara jag får lyssna på julmusik fram tills dess på spotify så är jag lycklig :)

Nu ska vi åka, uppdaterar er om läget sen! Får se när, ska nog träffa jennifer för shopping runt halv 3!

Kommentarer
Postat av: marie

JAG VILL KOMMA TILL BOSTON NUUUUUUUUUUUUUUU - Orkar inte läsa dina inlägg om ditt liv i BOSTON. Blir så sugen själv nu. AAAAAAAAAAAAAAHHH :(

2010-06-20 @ 17:13:18
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: marie

sv: HAHAHA fan vad sött. Det är bra 57 dagar kvar <3

2010-06-20 @ 18:00:55
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Hur kommer det sig att du ska till NY igen. Bara nyfiken. KRAM

2010-06-20 @ 18:12:28
Postat av: Anonym

Sofia!! Vem har gjort din bloggdesign? den är snygg...jag behöver en ny snart ju ;)

2010-06-20 @ 18:37:14
URL: http://josefinifesoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0