A TRIP TO NEW YORK

Jag ska tala om en sak för er som gör mig irriterad, jag har inte haft INTERNET på hela dagen. Eller ja på morgonen och någon timme nu sen vi kom hem från New York. Så jag tänkte att jag struntar i & flytta över bilderna från kameran för jag kommer ändå inte kunna använda nätet. JAHA, då funkar väl nätet och mitt minneskort är på kameran i mitt rum, och jag sitter ute i hallen. Och jag vågar inte slösa datorns battertid på & springa och hämta minneskortet, ladda in korten, redigera dem & sen ladda upp dem på bloggen. Jag har ite fått till min adapter än, det är något weird med den som jag ska fixa när jag kommer till familjen, så nu har jag ingen batterisladd om ingen snäll själ lånar ut den till mig.

Idag har vi som sagt vart i New York, värsta sightseeingen. Det gick knappt förstå att vi verkligen var där, I NEW YORK. Det jag drömt om i hela mitt liv, jag kan lova er. PRECIS allt ser ut som jag trodde att det skulle göra. Mina ben är helt slut efter värmen och allt springande i affärer. Visar bilderna imorgon, jag ska ladda min ipod och packa väskan nu. Hmm, magnus, det är redan oreda i den, kan du komma hit & packa om den?! haha.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

gjorde du touren eller gick själv? :D

2010-06-05 @ 09:37:05
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0