CRAVINGS

IDAG MINA VÄNNER, har jag testat en IPAD. Tro mig, gör aldrig det om ni vet att ni inte har råd och köpa en. Jesus, helt underbar & jag är nykär. Jag vill vill vill ha en.
Men det lär ju aldrig hända, jag har i alla fall köpt en klänning på h&m idag (en LÅNG) och bytt min shortsdress. Som fortfarande är på SNUDD till för liten, undrar vilka mått dem har på forever 21 egentligen, men ja den får funka. Orkar inte byta en gång till, lat!
Ikväll vet jag fortfarande inte vad som händer, ska ringa runt och kolla lite tror jag, vill INTE sitta hemma ännu en fredag och äta glass, haha.
Saknar min mamma lite extra idag, vi hade haft kul på gallerian :) löv ju!


Kommentarer
Postat av: softboy

då skickar du conversen och en iPad då så kanske jag älskar dig lite mer, haha :P

2010-06-19 @ 13:42:53
Postat av: julia

vad kostar en ipad?:D

2010-06-21 @ 09:53:44
URL: http://juliasundstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0