FREDAGKVÄLL & PARTY

Hej folket.
Idag har jag vart på IKEA, MAN, jag gick runt och log över allt svenskt. Och när vi sen gick för och köpa svensk mat, jag trodde nästan jag var i himmelriket. Det var så skönt att få se mat man faktiskt vet vad det är och som man vet smakar gott ;)
Nu sitter jag i valet av vem jag ska ta mig till festen med, Cecilia (en annan au pair från boston) är helt klart det bästa alternativet! men då måste jag ta t-banan & det har jag aldrig gjort.. Ifs, någon gång ska ju vara första gången. Får se till att vara ute i god tid om jag ska göra det.
Ska fixa färdigt mig nu, och sen bestämma hur jag ska göra!
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: mamma

Åkte du t bana.Gick det bra

2010-06-13 @ 10:00:56
Postat av: Lollo ♥

hoppas du hade det fint! <3

2010-06-13 @ 12:26:31
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0