FRIDAY, FINALLY

hej!
ÄNTLIGEN fredag, trodde aldrig den skulle komma. Dagen igår var lite halvbra, allt kändes ganska jobbigt men blev bra när jag fick avsluta den med "the holiday" och glass. Om tio minuter ska jag springa ner och börja jobba, solen skiner btw här idag, skönt!
Mamma sa att hon skickade iväg mitt paket igår, synd att det inte är som med vanlig post, så att det hade kommit idag! Får hålla mig tills nästa vecka, längtar!
Ikväll vet jag inte vad som händer, antingen stoughton ( stavning ), eller så blir det någon fest. Beroende på om någon har fixat någon, haha.
Föresten, jag har inte shoppat något på 2 hela veckor nu, jag förstår inte hur det har gått till. Det kliar i mina fingrar så jag håller på att bli tokig, måste köpa shorts då jag tydligen bara fick med mig ett par. Och här är VARMT även när solen inte skiner.
Ska fixa det på söndag när jag ska träffa Jennifer, en tjej som bor i Brookline, vi ska ta en shoppingrunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0