GOD KVÄLL

Och så räckte det med att sätta sig vid ett bord ute i hallen för att nätet skulle funka. Kunde ingen sagt det förut?
Försöker komma på hur jag ska ladda ner VCL media player på bästa sätt, annars kan jag inte se filmerna som michaela lade över på min externa. ÅÅhhh... Om någon vet vart man kan tanka det så lämna gärna en kommentar :)
Igår gjorde vi ingenting, åkte flygplan & buss i stort sett hela dagen kändes det som. Kom fram till NY ganska sent eftersom planet var lite försenat. Idag har vi haft lektioner i stort sett hela dagen, & DET HELT KLART BÄSTA AV ALLT, jag har pratat med mitt hjärta i telefon. Han gör mig hel, han får mig att le och känna riktig lycka. Det gör så ont att inte kunna vara med honom så ni förstår inte. Ett helt år utan människan som faktiskt får hjärtat att slå några extra slag när han ger dig den där speciella blicken.

Nu ska jag hoppa i säng (eller snart), ska tvätta av sminket, byta om till pjamas, och ställa klockan på kvart i 6.. Så tidigt får man gå upp här om man vill slippa slåss om duscharna. Och btw, jag har varit USEL på att ta kort, men jag har inte orkat släpa runt på systemen. Ska få bilder av M och E senare i veckan hoppas jag!
PUSS PÅ ER, & godnatt. Om någon av mina familjer eller min pojkvän läser detta. JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Vide

sök på VLC på google.com och ta första länken :)

2010-06-03 @ 04:01:52
Postat av: sandra, melinas mamma <3

http://www.snabbstart.com/download/vlc-media-player där haru vlc :P ! snabbstart har de flesta programmen :P

2010-06-03 @ 08:26:05
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Alena :)

http://www.videolan.org/ På den sidan kan du ladda ner VLC media player som även heter VideoLAN =) Hoppas det är till hjälp!



Kram Alena

2010-06-03 @ 10:27:32
URL: http://alenica.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

verkar som vlc probmet är fixat, haha.

Men saknar att random smsa dig :( Måste skypa när du kommit till familj ås jag får veta hur allt är! :D

2010-06-03 @ 14:09:56
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: softboy

billiboo, ditt nattsms med förfrågan att ringa dig var stört najs <3

love you ;)

2010-06-03 @ 15:10:28
Postat av: danduus

Klart vi läser älskling!

Saknar dig så mycket! hoppas du har den bra! <3

2010-06-03 @ 21:10:13
Postat av: evelina :D

hoppas du har det jätte bra och att du kommer ha det resten av året! :D

jag kmr sakna dig :(



PUSS! <3

2010-06-04 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0