I CAN BE ALL THAT YOU WANT

Hej på er.

Imorgon börjar mitt nya jobb på riktigt, idag har jag bara försökt lära mig allt och myst med barnen. Madde (familjens förra au pair), har vart här idag, så vi var ute och åt pizza förut. Riktigt gott! Hon kommer vara här tills onsdag, så det känns ganska bra att någon kan visa mig vad jag ska göra och hur allt går till. Och vart allt i den här stan finns, jag känner mig som en full höna i ett stort hönshus. Jag hittar ingenstans & allt ser för mig likadant ut. Men jag tror det tar någon vecka, sen så.
Jag, micka och elin pratar om att åka till NY till midsommar, jag ska se om jag får ledigt den 25. För i så fall blir det utan tvekan en trip till NY igen, love!

Nu ska jag duscha, sen titta på film och efter det får jag nog dejta kudden om jag ska komma upp innan klockan sju imorgon.
Hoppas allt är bra med er hemma :) Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt o höra att allt e bra me dig, o att familjen e så bra.Tror du kommer klara dig toppen, du har lärt dig allt nytt snabbare än du tror. Saknar dig sååå mycket. Massa kramar bonusmamsen

2010-06-07 @ 11:01:20
Postat av: Malla

Hej! Kommit på plats i familjen? Hur känns allt? Det beror lite på var i Cambride du bor hur långt det är.. men typ 20 min är det till allt här kommer du upptäcka ;) Vet du om att svenskarna träffas på starbucks på tisdagskvällar? Bra tips om man vill träffa lite folk. Hoppas att allt går bra!

2010-06-07 @ 20:22:05
URL: http://mallat.blogspot.com
Postat av: Julia

för att jag trivdes inte riktigt på landet.

Åh, vad underbart! :D Jag vill också åka dit nån gång, men får väl vänta tills efter skolan >.<

2010-06-07 @ 21:07:33
URL: http://momenttjugotva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0