JOGGING

Godkväll.
Idag har jag verkligen inte gjort ett dugg, suttit inne hela dagen då det regnat till&från, skulle spelat beachhandboll men vaknade med dundrande huvudvärk. Satt på verandan och läste tidningarna mamma skickade, kul och veta lite vad som händer i sverige (inom modebranchen men ändå).
Så eftersom jag degat hela dagen bestämde jag mig nu ikväll för att springa en runda, skulle bara bli en kort först, typ runt kvarteret eller så, men eftersom det kändes så bra och springa så tog jag en liten slingerrunda, vet inte riktigt vart jag sprang, men hem kom jag. 40 min utan uppehåll, hemma klarar jag knappt 15, haha. Förvånades verkligen av hur lätt luften kändes här, men samtidigt svettas man mer än när man sprungit dubbelt så lång tid hemma.
Nu ska jag titta på "The Holiday" och sen ska jag göra tidig natt, känns skönt!

Kommentarer
Postat av: mamma

det är bra att röra på sig

2010-06-28 @ 14:15:36
Postat av: pp

å jag som försökt få med dig på en runda i fjorton år, åsså sticker du iväg sådär.

Blir vi löparkompisar när du kommer hem?

2010-06-28 @ 18:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0