MÅNDAG 21 JUNI.

Idag är jag sur, även i år blev jag antagen att jobba på Peace and Love festivalen, och som förra året kan jag inte åka. Ska garanterat söka nästa år igen, för då är jag hemma när festivalen äger rum.
Imorse var jag ute och gick en LÅNG runda med barnen, så himla skönt väder på mornarna, lagom varmt. På dagen blir det bara klabbigt och det är knappt skönt att vara ute.
Igår saknade jag svensk sommaren, tittade runt på massa bloggar, bilder från förra sommaren och lyssnade på GT, även om livet här är lovely så saknar jag sverige. Jag hade mer än gärna firat midsommar i halmstad, med familjen, med vänner, med vem som helst. Bara för att få lite svenskt regn och små grodorna runt en ful midsommarstång. Bra att det blir svenskt midsommarfirande i NY, hoppas jag får potatis, haha.

Jag har tvättat, diskat och plockat upp på golvet nere eftersom städerskorna kommer idag (varje måndag). Så nu är det lugnt, mina bebisar sover förmiddagslur och jag sitter här. Har inget att göra, slutar tidigt idag, och ikväll är det kareokekväll, awesome.
Åh, har jag sagt att jag & min fina värdfamilj åker till Main 1 juli? Det ska bli helt underbart att få komma iväg lite, vi ska bo i en stuga där. Jag, värdfamiljen och D (en nanny som brukar jobba efter jag har slutat). Längtar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mysigt att åka iväg med fam. Du får fixa en svensk midsommar. kram

2010-06-21 @ 18:40:12
Postat av: bea

haha, du och potatis xD

2010-06-21 @ 19:03:43
URL: http://garageglamorous.devote.se
Postat av: Sandra

sv: Den första bilden har jag tagit med ett fisheye-objektiv :) De sista bilderna är tagna med ett makro-objektiv, Tamron 90mm

2010-06-21 @ 20:47:18
URL: http://sandraf.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag ska också till Maine! Fast efter att jag kommer i augusti såklart haha, syyyynd!!

2010-06-21 @ 21:32:09
URL: http://johannaaupair.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0