MISS POTATIS HERE

Godkväll.
Hoppas min värdmamma köpte youghurt (eller ja ni vet sån naturell) för jag vill ha potatis! Jag är sådär sjukligt sugen på potatis, vilka cravings jag har.
Dessutom rinner mitt ena öga, jag stängde det tydligen inte ordentligt när jag skulle tvätta av mitt smink, så jag fick ansiktstvätt i ögat, toppen verkligen!
Imorgon ska jag fota en ko jag fick av värdmamman idag, ja alltså ingen sån där som betar utan en man kan stoppa i micron och sen lägga på tex magen om man har ont, cute! Haha, tänk er en stor fet ko, lägg den i micron och sen på magen! haha, jag skrattar i alla fal åt tanken.
Idag när jag & värdmamman gick ute och pratade så sa hon att den fanns en applestore i cambridge, I´m like "WHAT?!" dit vill jag. Så någon dag ska värdpappan ta med mig dit!
Nu ska jag kolla det där med potatisen, återkommer!


Kommentarer
Postat av: mjukpojken

passa på att köpa en iMac åt mig, min mini börjar kännas seg :(

2010-06-17 @ 07:26:33
Postat av: pp

jag vill ha en Ipad, du kan väl skicka :D

2010-06-17 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0