NEW CAMERA



skönheten, 1900 kostade den! Awesome.


Kommentarer
Postat av: marie

Åååååh, sån hade jag med tänk köpa :D verkar jättebra! Bra pris också! :D

2010-06-20 @ 20:02:23
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Den såg bra ut. Från en som inte förstår sig på elektronik. Puss på dig

2010-06-20 @ 20:45:55
Postat av: Anette

Hej!! Jag kommer också till Boston! Den 5 juli =) Alltså typ exakt 15 dagar kvar insåg jag precis! :S :S Wooaaaa jag börjar bli skiiiiiträdd nu! Har du några tipps till en som ska åka snart? Det kan va om preciiiiis vad som hellst =) Jag kommer till ett område som heter Newton, jag såg att vi inte va så hemskt långt ifrån varandra =) Typ 9.46 kilometer =) Jag är jättetacksam för svar och du verkar ha en grym tid i boston just nu =) Så fortsätt ha det =)



MVH, Anette

2010-06-21 @ 10:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0